خرید اینترنتی غذای سگ سویل پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
خرید اینترنتی غذای سگ سویل پت
شنبه 26 آذر 1401 ساعت 20:11 | بازدید : 435 | نویسنده : علی | ( نظرات )

فواید تغذیه غذای خشک برای سگ‎ها

همانطور که گفته شد، غذاهای خشک کمی رطوبت نیز دارند و در این‎صورت می‎توانید تا مدت‎های طولانی و بدون نیاز به یخچال، آن را نگهداری کنید. غذاهای خشک سگ نسبت به کنسروها قیمت بسیار پایین‌تری دارند و در دراز مدت باعث کاهش هزینه‌های نگهداری از سگ می‌شوند.
فرمولاسیون اغلب غذاهای خشک کامل است و تمام نیازهای تغذیه‌ای سگ، با مصرف این غذاها تامین می‌شود و سگ‌هایی که غذای خشک می‌خورند به‌ندرت نیاز به مکمل‌های غذایی دارند؛ مگر اینکه دامپزشک توصیه کند. جویدن غذای خشک از تشکیل جرم دندان جلوگیری می‌کند. استفاده از غذای خشک در سفر نیز امکان‌پذیر است و علاوه‌برآن این غذاها تا مدت زمان زیادی در ظرف غذای حیوان بدون خراب شدن باقی می‌مانند.

راهنمای نگهداری از غذای خشک سگ

برای نگهداری از غذای خشک سگ خود به موارد زیر توجه داشته باشید:
·        زمانی که درب یک غذای خشک را باز می‌کنید، بهتر است تنها در بازه زمانی ۴ الی ۶ هفته از آن استفاده کنید.
·        بسته‌های غذای خشک حیوانات باید در مکان‌های خنک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شوند.
·        قرار دادن غذای خشک حیوانات در داخل یخچال، باعث کپک زدن و خراب شدن آن و جمع شدن سوسک و حشرات موذی خواهد شد.
·        در هر وعده غذایی سگ، به میزان مناسب و به مقدار اشتهای او در ظرفش غذا بریزید و از کمتر و یا بیش از اندازه پرکردن ظرف غذا خودداری کنید.
·        غذای خشک سگ هم به صورت بسته‌ای و هم به صورت کنسروی در بازار موجود است. در هر دو حالت، شما باید به مواد تشکیل‌دهنده، ارزش غذایی و تاریخ انقضای محصول توجه کنید و هیچ‌گاه غذای تاریخ مصرف‌گذشته به سگ و یا سایر حیوانات خود ندهید.

 

آیا می‌توان غذای انسان را به سگ داد؟

تقریبا اکثر غذاهایی که انسان‌ها مصرف می‌کنند، برای سگ‌ها مضر هستند. یکی از اشتباهاتی که رایج شده است، دادن اسکلت و استخوان مرغ به سگ‌هاست. برای این منظور، باید توجه داشته باشید که اسکلت و پای مرغ حتی اگر به‌صورت پخته شده به سگ داده شوند، غذای مناسبی برای آن‌ها نیستند و باعث به وجود آمدن مشکلات جدی و گوارشی در سگ‌ها می‌شوند.

اما برخی غذاهای انسان هستند که برای سگ‌ها نیز می‌توانند مفید باشند. برای اغلب صاحبان سگ‌ها، استفاده از غذاهای مفید برای سگ بسیار اهمیت دارد. گوشت بره و گوشت گوساله به دلیل داشتن پروئین زیاد از غذاهای مفید برای سگ‌ها محسوب می‌شود. اما در استفاده از گوشت گوساله باید توجه داشته باشید که سگ شما به آن حساسیت نداشته باشد و در استفاده از گوشت مرغ نیز باید آن را بدون پیاز و ادویه به‌طور کامل، بپزید و در این‌صورت برای سگ یک غذای مفید محسوب می‌شوند.

گوشت ماهی سالمون، ماهی سفید و ماهی کاد نیز برای سگ مفید است؛ اما این گوشت‌ها نیز باید به‌خوبی آب پز شده و هیچ تیغ و استخوانی نداشته باشند. ماهی مقادیر زیادی امگا ۳ داشته و ضدالتهاب و سوزش است و باعث از بین رفتن شوره‌ها نیز می‌شود.

 

خرید اینترنتی غذای سگ سویل پت

گوشت بوقلمون نیز مقادیر زیادی پروتئین، ریبوفلاوین و فسفر دارد و در صورتی‌که به‌صورت ساده پخته شود برای سگ‌ها ضرر ندارد؛ اما باید این گوشت را بدون پوست و استخوان به سگ‌ها داد.

یکی دیگر از گوشت‌های مفید برای سگ‌ها، گوشت کانگرو است. برای سگ‌ها این گوشت کمتر از ۲ درصد چربی دارد و سرشار از پروتئین، روی، تیامین و آهن است. جالب است بدانید که کمتر سگی پیدا می‌شود که به گوشت کانگرو حساسیت داشته باشد و معده اغلب سگ‌ها با گوشت کانگرو سازگار است. در میان این غذاهای خام و غیر اماده ، غذای های اماده می تواند زحمت شما را کم کرده و تمامی موارد لازم برای سگ را نیز دارا باشد و سویل پت یک غذای بی نظیر و اماده می باشد و  خرید اینترنتی غذای سگ سویل پت نیز فراهم شده و به راحتی میتوتنید با خرید غذا به صورت انلاین دیگر مسافت های طولانی را طی نکنید

 

دیگر موارد مغذای برای سگ ها

قلم گاو پخته شده نیز می‌تواند برای سگ یک غذای مفید محسوب شود و حتی از ایجاد پلاک دندانی نیز جلوگیری می‌کند. در این‌صورت اگر هفته‌ای دو یا سه قلم گاو پخته شده به سگ داده شود، دیگر نیازی به جرم‌گیری دندان‌هایش نخواهد بود. البته همواره توجه داشته باشید که نباید استخوان‌های ریز به سگ‌ها بدهید، زیرا برایشان مشکلاتی مانند پارگی و جراحت ایجاد می‌کند.
برای مرطوب نگه داشتن غذای سگ خود می‌توانید از عصاره مرغ، گوشت و یا حتی عصاره سبزیجات استفاده کنید که برای سگ‌ها مفید هستند. شما می‌توانید به سگ خود سبزیجات بدهید اما توجه داشته باشید که تمامی انواع سبزیجات برای سگ‌ها مفید نیستند و برخی از آن‌ها ممکن است عوارض جبران‌ناپذیر و آثار بدی روی سگ شما بگذارند.
برخی از مهم‌ترین موادغذایی و غذاهایی که کاملا برای سگ‌ها ممنوع هستند و خطرات جدی برایشان به‌وجود می‌آورند، عبارتند از:
·        آبنبات، آدامس، خمیردندان‌های انسانی و هر ماده‌ای که حاوی زایلیتول باشد.
·        آووکادو
·        الکل
·        سیر و پیاز
·        چای و قهوه
·        کلیه مواد کافئین‌دار
·        انگور و کشمش
·        شکلات
·        نمک
·        گوشت خام
استفاده از خوراکی‌های چرب و شیرین و  لبنیات نیز برای غذای سگ ممنوع هستند.

 




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :